Objednávanie prepravy do autorizovaného servisu Madal Bal
(elektronáradie EXTOL)
Pre rýchlejšie vybavenie reklamácie elektronáradia je potrebné komunikovať priamo s autorizovaných servisom a to mailom na adrese reklamacie@madalbal.sk, prípadne telefonicky na čísle 0918 969 265
Pri objednávaní prepravy je potrebné nahlásiť nasledovné údaje:
-
adresu vyzdvihnutia zásielky
-
reklamačné číslo
-
číslo reklamovaného tovaru a jeho počet
-
hmotnosť balíka
-
druh balenia
-
dátum zakúpenia tovaru pokiaľ je v záručnej dobe/ pokiaľ nie je v záručnej dobe, je dôležité poznamenať, že sa jedna o pozáručnú reklamáciu
-
popis závady
-
pri pozáručnej reklamácii tel. kontakt na zákazníka
K tovaru musia byť priložené nasledovné doklady:
-
záručný list a kópiu pokladničného dokladu (nie originál) pokiaľ je tovar v záruke
-
vypísaný reklamačný list
Ak nebudú k záručnej reklamácii priložené príslušné doklady, táto reklamácia bude automaticky považovaná za pozáručnú a náklady spojené s prepravou, manipuláciou a opravou si bude hradiť zákazník podľa platného cenníka.
Balenie:
-
tovar do 35 kg – balík
-
tovar nad 35 kg – paleta/europaleta
-
kompresor olejový od 25kg – paleta
Servis nezodpovedá za škody spôsobené:
-
nesprávnym balením
-
počas prepravy – pri preberaní zásielky odoslanej zo servisu naspäť je zákazník povinný skontrolovať jej stav a v prípade poškodenia spísať s kuriérom škodový zápis, dôležité je na preberací protokol napísať prebraté s výhradou