top of page
Objednávanie prepravy do autorizovaného servisu Madal Bal
(elektronáradie EXTOL)

Pre rýchlejšie vybavenie reklamácie elektronáradia je potrebné komunikovať priamo s autorizovaných servisom a to mailom na adrese reklamacie@madalbal.sk, prípadne telefonicky na čísle 0918 969 265


Pri objednávaní prepravy je potrebné nahlásiť nasledovné údaje:

  • adresu vyzdvihnutia zásielky

  • reklamačné číslo

  • číslo reklamovaného tovaru a jeho počet

  • hmotnosť balíka

  • druh balenia

  • dátum zakúpenia tovaru pokiaľ je v záručnej dobe/ pokiaľ nie je v záručnej dobe, je dôležité poznamenať, že sa jedna o pozáručnú reklamáciu

  • popis závady

  • pri pozáručnej reklamácii tel. kontakt na zákazníka

 

K tovaru musia byť priložené nasledovné doklady:

  • záručný list a kópiu  pokladničného dokladu (nie originál) pokiaľ je tovar v záruke

  • vypísaný reklamačný list

 

Ak nebudú k záručnej reklamácii priložené príslušné doklady, táto reklamácia bude automaticky považovaná za pozáručnú a náklady spojené s prepravou, manipuláciou a opravou si bude hradiť zákazník podľa platného cenníka.
 

Balenie:

  • tovar do 35 kg –  balík

  • tovar nad 35 kg – paleta/europaleta

  • kompresor olejový od 25kg – paleta


Servis nezodpovedá za škody spôsobené:

  • nesprávnym balením

  • počas prepravy – pri preberaní zásielky odoslanej zo servisu naspäť je zákazník povinný skontrolovať jej stav a v prípade poškodenia spísať s kuriérom škodový zápis, dôležité je na preberací protokol napísať prebraté s výhradou

bottom of page