top of page
Objednávanie náhradných dielov
(na stránkach Band servis)

Kontaktným miestom, adresou pre objednávanie ND pre náradie Extol, je firma BAND servis s.r.o.:
BAND servis s.r.o., Paulínska 22, 917 01 Trnava
https://extol.bandservis.eu/sk
https://extol.bandservis.eu/sk/c-63-objednavky-nahradnych-dielov.html
tel.: +421 335 511 063

BAND servis je samostatný právny subjekt, s ktorým Madal Bal má uzatvorenú zmluvu o zabezpečení servisu značke EXTOL.


Čo tým získate?

  • neobmedzenú pracovnú dobu 24 hodín denne,

  • rýchlosť,

  • pri objednávkach náhradných dielov zľavu 20% z bežných katalógových cien po zaregistrovaní sa ako „zmluvný partner“

  • pri objednávkach náhradných dielov zľavu 3%. z bežných katalógových cien pre „neregistrovaných zákazníkov“


Postup pri objednávaní náhradného dielu (ND)
Objednávanie ND na určitý typ prístroja môžeme rozdeliť do dvoch základných krokov:


1. krok – Zistenie objednávacieho čísla ND
Poznámka: Ak poznáte objednávajúce číslo ND, prejdite rovno ku kroku č. 2
A. Otvorte sekciu SERVISNÁ DOKUMENTÁCIA (umiestnenie sekcie – v ľavej častí web stránky Band servisu) v ktorej zvolíte požadovanú modulovú radu výrobkoch Extol:

  • Extol Premium

  • Extol Industrial

  • Extol Craft

B. V zozname výkresová dokumentácia si vyberte požadovaný typ stroja (napr. kladivo Extol 8890205).
C. V technickom výkrese sú zakreslené jednotlivé ND a každý z nich má priradené číslo (napr. rotor = 89). Označenie stroja plus číslo pozície daného ND potom tvorí samotné objednávacie číslo (v našom prípade 8890205-89).
D. Teraz poznáte objednávacie číslo a môžete si overiť dostupnosť a cenu vybraného náhradného dielu


2. Krok – Objednanie ND
1. Otvorte sekciu OBJEDNÁVKY DIELOV (umiestnenie sekcie – v ľavej častí web stránky Band servisu)
2. Web stránky umožňujú:

  • e-shop pre neregistrovaných zákazníkov (koncových zákazníkov)

  • e-shop pre registrovaných zákazníkov (zmluvní partneri)

  • reklamacie@madalbal.skPrihlasovacie meno a heslo Vám radi poskytneme na tel. čísle +421 221 292 078 alebo na vyžiadanie mailom na

  • ak požadujete zmenu hesla, je to možné len telefonicky na tel. čísle +421 221 292 078


Ďalší postup je už pre obe skupiny zhodný.
A. V sekcii Vyhľadávania tovaru napíšete do okna „Tovarové číslo“ objednávacie číslo ND a potvrdíte – vyhľadať
Poznámka: Pokiaľ ste si nevyhľadali podľa kroku č. 1 objednávacie číslo ND, napr. 8890205-89, môžete tak urobiť teraz. Napíšte číslo tovaru 8890205 a potvrďte „vyhľadať“. Objaví sa Vám zoznam všetkých ND pre hľadaný prístroj 8890205. Podľa popisu si vyberte Vami hľadaný ND (8890205-89) a vložte ho do košíka.
B. Požadovaný tovar presuňte do košíka – do košíka a opakovaným postupom naplníte košík ľubovoľným množstvom požadovaných náhradných dielov.
C. V prípade, že sa hľadaný ND nezobrazuje vo výbere, je možné, že sa už nevyrába. V tomto prípade kontaktujte Band servis SK s.r.o. – mail: p.talajka@bandservis.sk
D. Po naplnení košíka prejdite do Pokladňa

  • V sekcii Objednávka číslo zvoľte akékoľvek číslo pre Vašu prípadnu evidenciu objednávky.

  • Vyplňte Fakturačnú adresu a v prípade, že je odlišná, i dodaciu adresu.
    Poznámka: Pre registrovaných zákazníkov sa fakturačná a dodacia adresa už samostatne vyplnila. Skontrolujte, či je všetko v poriadku.

  • Zvoľte Spôsob dopravy – poštou alebo…

E. Objednávku potvrďte >> Potvrdiť objednávku>>


Týmto je proces objednávania ND ukončený, objednávka je zaregistrovaná a tovar je automaticky expedovaný v najbližšom možnom termíne, to je spravidla najneskôr nasledujúci deň.  

bottom of page