Objednávanie prepravy do autorizovaného servisu Madal bal.s.r.o (elektronáradie EXTOL)
Pre rýchlejšie vybavenie reklamácie elektronáradia je potrebné komunikovať priamo s autorizovaných servisom a to mailom na adrese reklamacie@madalbal.sk, prípadne telefonicky na čísle 0918 969 265
Pri objednávaní prepravy je potrebné nahlásiť nasledovné údaje: • adresu vyzdvihnutia zásielky • reklamačné číslo • číslo reklamovaného tovaru a jeho počet • hmotnosť balíka • druh balenia • dátum zakúpenia tovaru pokiaľ je v záručnej dobe/ pokiaľ nie je v záručnej dobe, je dôležité poznamenať, že sa jedna o pozáručnú reklamáciu • popis závady • pri pozáručnej reklamácii tel. kontakt na zákazníka
K tovaru musia byť priložené nasledovné doklady: • záručný list a kópiu pokladničného dokladu (nie originál) pokiaľ je tovar v záruke • vypísaný reklamačný list
Ak nebudú k záručnej reklamácii priložené príslušné doklady, táto reklamácia bude automaticky považovaná za pozáručnú a náklady spojené s prepravou, manipuláciou a opravou si bude hradiť zákazník podľa platného cenníka.
Balenie: • tovar do 35 kg – balík • tovar nad 35 kg – paleta/europaleta • kompresor olejový od 25kg – paleta (hlavne 418200, 418211)
Servis nezodpovedá za škody spôsobené: •nesprávnym balením •počas prepravy – pri preberaní zásielky odoslanej zo servisu naspäť je zákazník povinný skontrolovať jej stav a v prípade poškodenia spísať s kuriérom škodový zápis, dôležité je na preberací protokol napísať prebraté s výhradou